Νέα

Δράση #staytech του JA Greece: Συγκέντρωσε δωρεές και εξοπλίζει δημόσια σχολεία με πάνω από 2.500 φορητούς υπολογιστές

02 December 2020

Άμεση ήταν η κινητοποίηση του Junior Achievement Greece για να συμβάλλει στην τεχνολογική αναβάθμιση των δημόσιων σχολείων και να διευκολυνθεί η τηλεκπαίδευση. Σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ο οργανισμός ξεκίνησε τη δράση #staytech και κατάφερε να συγκεντρώσει από δωρεές πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ.

Με τα χρήματα αυτά εξασφάλισε την αγορά 1.250 laptops και 1.215 notebooks, τα οποία έχουν ήδη αποσταλεί ή είναι καθ’ οδόν σε δημόσια σχολεία σε όλη την Ελλάδα, ενώ έπεται ακόμα ένα «κύμα» δωρεών. Όπως έχει ανακοινώσει και το ΥΠΕΘ, οι φορητοί υπολογιστές αποτελούν περιουσία του σχολείου, αλλά θα διατεθούν προσωρινά σε παιδιά και/ή εκπαιδευτικούς, προκειμένου να έχουν δυνατότητα πρόσβασης στα εργαλεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

«Το Junior Achievement Greece συνέβαλε και συνεχίζει να συμβάλλει έμπρακτα μέσα από ένα στοχευμένο πλάνο δράσης στην αναζήτηση δωρεών, αγορά και διανομή τεχνολογικού εξοπλισμού σε όλα τα σχολεία, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά χάρη στους δωρητές που ανταποκρίθηκαν ασμένως στο κάλεσμα που τους απευθύναμε, η υποστήριξη με εξοπλισμό των δημόσιων σχολείων, και κυρίως των ακριτικών περιοχών, γίνεται πραγματικότητα», δήλωσε ο Πρόεδρος του JA Greece, Mάρκος Βερέμης.

Oι εταιρείες/ιδιώτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του JA Greece και του Υπουργείου Παιδείας με γενναιόδωρες προσφορές για την αγορά φορητών υπολογιστών είναι εξής:

-ΟΜΙΛΟΣ ΟLYMPIA - Public-Media Markt - 1.250 laptops

-Ε.Ι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε - 430 notebooks

-RAYCAP

-ΟΙΚ. ΠΑΡΙ & ΚΑΙΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

-VICTOR AND AMALIA PISANTE

-THE SIGNAL GROUP 

-AΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

-ΜΥΛOI ΘΡΑΚΗΣ I.OYZOYNOΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.

-ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ

-KLEEMANN HELLAS

-ΙΔΡΥΜΑ Α.Γ. ΛΕΒΕΝΤΗ

-DELOITTE FOUNDATION 

-ΙΔΡΥΜΑ «ΚΑΠΕΤΑΝ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΚΑΡΜΕΝ ΚΩΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ»

καθώς και άλλοι δωρητές που θέλησαν να μην αναφερθούν.

Η PwC Ελλάδας προσέφερε 200 laptops, ελαφρώς μεταχειρισμένα σε άριστη κατάσταση και με καινούργιο εξοπλισμό, ενώ και η Workable ομοίως συνέβαλε με προσφορά ελαφρώς μεταχειρισμένων φορητών υπολογιστών της εταιρείας σε άριστη κατάσταση.

«Σύσσωμη είναι η ανταπόκριση του επιχειρηματικού κόσμου αλλά και προσώπων από την ιδιωτική πρωτοβουλία που αγκαλιάζουν την προσπάθεια αυτή, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή τους για τεχνολογική αναβάθμιση των σχολικών δομών», είπε η Σοφία Μανσόλα, που συντονίζει τη δράση από το JA Greece.

Ο Γενικός Διευθυντής του JA Greece και Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του JA Europe, Αργύρης Τζικόπουλος δήλωσε: «Μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων: πρόσβαση στην εκπαίδευση για όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές και τις μαθήτριες της χώρας μας. Οι συνθήκες σήμερα μας επιβάλλουν να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα. Ενώνουμε δυνάμεις και βάζει ο καθένας το δικό του λιθαράκι στην ελπιδοφόρα δράση του JA Greece για την τεχνολογική αναβάθμιση των ελληνικών σχολείων έτσι ώστε να είναι εφικτή η τηλεκπαίδευση. Συνολικά, μέσω του οργανισμού μας, τα δημόσια σχολεία εξοπλίζονται με πάνω από 2.500 υπολογιστές. Με το hashtag #staytech καλούμε κι άλλους δωρητές να υποστηρίξουν τη δράση, άλλωστε η πιο σημαντική επένδυση για ένα τόπο είναι η παιδεία, ο καθρέφτης της κοινωνίας μας».

Το JA Greece είναι μη-κερδοσκοπικός οργανισμός, μέλος του παγκόσμιου Junior Achievement Worldwide, που υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα/διαγωνισμούς επιχειρηματικότητας για εφήβους και φοιτητές σε 120 χώρες σε όλο τον κόσμο.  Οι εγγραφές για το δημοφιλές project του JA Greece «Μαθητική Εικονική Επιχείρηση 2021», που προσφέρεται δωρεάν για μαθητές και μαθήτριες 15-18 ετών, συνεχίζονται στο jagreece.org/registrations. Την αίτηση συμμετοχής συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός του Γυμνασίου/Λυκείου που ενδιαφέρεται να υλοποιήσει το πρόγραμμα.  H ιστοσελίδα του JA Greece είναι www.senja.gr.

 

Για περισσότερες πληροφορίες:

Μαρία Γιαννέτου

Δημοσιογράφος – Διευθύντρια Επικοινωνίας ΣΕΝ/JA Greece

6932192633  - maria.giannetou@jagreece.org

 

  

We use cookies to ensure you get the best experience on our website. Find out more here.

I accept cookies from this site